Počet záznamů: 1  

Volnočasové aktivity u dětí s lehkou mentální retardací

  1. P-DP 17919
    Nevyhoštěná, Pavla, 1987-
    Volnočasové aktivity u dětí s lehkou mentální retardací [rukopis] / Pavla Nevyhoštěná. -- 2011. -- 71 l. : [5] l. příl. : il. -- Ved. práce Jiří Škoda. -- Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku volnočasových aktivit a především zájmů dětí s lehkou mentální retardací. Cílem diplomové práce bylo porovnat rozdíly v trávení volného času dětí ze základních škol a ze základních škol praktických, zjistit, jaké aktivity žáci upřednostňují na základní škole oproti žákům na základní škole praktické. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část blíže seznamuje s danou problematikou na základě prostudované odborné iteratury a jejím cílem je poskytnout čtenáři elementární vhled do dané problematiky. V praktické části je použita metoda dotazníků, sestavená z intervalových položek, zjišťující frekvenci konání jednotlivých vybraných volnočasových aktivit, subjektivní hodnocení důležitosti těchto aktivit a subjektivní hodnocení spokojenosti sledovaných volnočasových aktivit. Výsledky výzkumného šetření jsou zpracovány do tabulek a grafů, doplněné o příslušný komentář včetně doporučení pro praxi.. -- Abstrakt: The master thesis is focused on problems of leisure activities, mainly on interests of children with light mental retardation. The aim of this work is to compare differences in spending leisure time of children from basic and special schools and to find out, which activities are preferred by pupils of basic schools in comparison with pupils of special schools. This thesis is divided into two parts, theoretical one and practical one. Theoretical part acquaints readers more closely with given issu s based on perused studied professional specialized literature. Its aim is to provide a fundamental insight into a given theme for general publics. In practical part, the method of questionnaires built-up from interval items is used in order to find out frequency of particularly chosen leisure activities, subjective evaluation of importance of these activities and subjective evaluation of leisure activity satisfaction. The results of this research are processed into tables and graphs completed with corresponding commentary including recommendation for common practice.
    Škoda, Jiří, 1972-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    mentální retardace. volný čas. vzdělávací systém výchovy a vzdělávání dětí s mentální retardací. zájmová činnost. metoda dotazníků sestavená z intervalových položek. mental retardation. leisure time. educational system and schooling of children with mental retardation. leisure activities. method of questionnaires built-up from interval items. diplomové práce
    (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.