Počet záznamů: 1  

Das didaktische Potenzial in barocken geistlichen Liedern

  1. P-DP 17452
    Dančevská, Vladimíra, 1978-
    Das didaktische Potenzial in barocken geistlichen Liedern [rukopis] / Vladimíra Dančevská. -- 2011. -- 81 l., ix l. příl. : il., noty. -- Ved. práce Jan Kvapil. -- Abstrakt: V diplomové práci bude zkoumána možnost využití barokní písňové tvorby ve výuce německého jazyka na základních školách. Podkladem bude barokní kancionál "Hülff in der Noth", vydaný v Kladsku v roce 1693. Práce bude zaměřena na sledování různých metodických postupů (projektové vyučování, skupinová výuka, dramatizace, nezipředmětové vztahy atd.). Dále budou analyzovány kladné a záporné stránky práce se specifickými texty (barokní duchovní píseň) a možnost vyrovnání se s nimi.. -- Abstrakt: My diploma thesis explores the possible ways of the implementation of baroque songs in terms of teaching German language at basic schools. The main basis of the thesis is the baroque hymn-book called ?Hülff in der Noth? published in Glatz in 1693. The main focus of the thesis is to observe various methods used during German language teaching such as project work, groupwork and cross-curricular approach. The work also provides an analysis of the positive and negative aspects of using specific texts (in this case a baroque spiritual song) and outlines possible strategies of dealing with them.
    Kvapil, Jan, 1974-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra germanistiky
    duchovní písně. vzdělávání. Kirchenlied. geistliches Lied. Wallfahrtsbuch. Didaktik. Unterricht. Grundschule. Gruppenarbeit. Projektarbeit. spezifische Texte. baroque songs. basic school. hymn-book. didactic. project work. groupwork. specific texts. diplomové práce
    37.0. 783.6. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.