Počet záznamů: 1  

Bilingual rhymes as a mnemonic tool for vocabulary learning

  1. P-DP 17063
    Vitouš, Daniel, 1985-
    Bilingual rhymes as a mnemonic tool for vocabulary learning [rukopis] / Daniel Vitouš. -- 2010. -- 89 l. : [14] l. příl. : il. -- Ved. práce Natalia Orlová. -- Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na užití dvojjazyčných rýmů, které poslouží k osvojení nových anglických slovíček a frází. Cílem práce je vyhodnocení role mnemotechnických pomůcek během výuky a průzkum možností, které dvojjazyčné rýmy nabízejí. Součástí práce je výzkum, který prokazuje míru úspěšnosti při použití rýmů u studentů různých věkových kategorií.. -- Abstrakt: In the thesis the author attempts to explore Bilingual rhymes as a mnemonic tool for vocabulary learning. It wants to discover what place the Bilingual rhymes hold within the mnemonics system. The thesis aims to discover if the implementation of the Bilingual rhymes into the education helps the students to learn the key phrases presented within the Bilingual rhymes.
    Orlová, Natalia. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra anglistiky
    mnemotechnika. jazyková výuka. jazykové hry. bilingual rhyme. mnemonics. memory. memorization. rhyming. key phrase. lexis. principle. bilingual rhyme. mnemonics. memory. memorization. rhyming. key phrase. lexis. principle. diplomové práce
    159.953.4. 81'24. 81:371.382. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.