Počet záznamů: 1  

Motivační faktory školního prospěchu z pohledu žáka

  1. P-DP 16716
    Horká, Gabriela, 1972-
    Motivační faktory školního prospěchu z pohledu žáka [rukopis] / Gabriela Horká. -- 2010. -- 75 l. : [3] l. příl. : il. -- Ved. práce Arnošt Smolík. -- Abstrakt: Práce pojednává o pojetí školní úspěšnosti žáků, o jeho podstatě a funkci ve výchovně vzdělávacím procesu. Věnuje pozornost struktuře a vývoji osobnosti v období dospívání. Zabývá se problémem motivace, která ovlivňuje žákovu celkovou aktivitu s následnou školní úspěšností. Probírá současné hodnocení žáků, jeho různé formy a jejich možná úskalí pramenící z nesystémového zavádění do školských zařízení. V praktické části jsou, na podkladě vyhodnocení dotazníkového šetření, stanoveny diference mezi třemi rozdílnými školskými zařízeními.. -- Abstrakt: The thesis deals with approach to the school successfullness of the students, also deals with its merits and function in pedagogically educational process. The thesis pay attention to the structure and personality development in the period of the adolescence. It deals with the issue of the motivation that influences the student´s whole activity with subsequent school successfullness. The thesis browse through contemporary assessment of the students, its variol forms and its possible difficulties originating from unsystematic implementing in the school institutions. In the practical part, the variance among three different school institutions are determined on the basis of evaluation of the questionary survey.
    Smolík, Arnošt. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    motivace. školní prospěch. školní úspěšnost. Úspěšnost žáka. Osobnost. Dospívání. Motivace. Hodnocení žáků. Student´s successfullness. Personality. Adolescence. Motivation. Assessment of students. bakalářské práce
    159.947.5. 316.628. 371:17.024.4. 371.261. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.