Počet záznamů: 1  

Kupní chování spotřebitelů

  1. S-BP 4877
    Landová, Lucie, 1987-
    Kupní chování spotřebitelů [rukopis] / Lucie Landová. -- 2010. -- 61 l., [5] l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Téma, které jsem si vybrala pro svou bakalářskou práci s názvem ?Kupní chování spotřebitelů?, je důležité pro marketingovou oblast podniku. Protože na člověka, jako zákazníka působí mnoho vnějších a vnitřních faktorů, jež ovlivňují jeho kupní rozhodování, je jeho chování při koupi výrobku či služby nepředvídatelné a mnohdy iracionální. Aby lépe pochopili kupní chování spotřebitelů a tím mohli vypracovat lepší marketingové strategie, provádí marketingoví manažeři analýzu kupního chování spotřebitelů. Tuto práci jsem pojala jako komplexní studii nákupního chování spotřebitelů. Teoretická část mojí práce vychází z poznatků, které jsem získala z uvedené odborné literatury. Vymezuji pojem nákupní chování a základní faktory, které ho ovlivňují, základní přístupy k analýze nákupního chování a průběh rozhodovacího procesu spotřebitele. Pro praktickou část jsem získala údaje vlastním výzkumem za použití metody písemného dotazování. Ten jsem provedla v místě několika poboček obchodních řetězců a údaje vyhodnotila. Na základě nich jsem vytvořila typologii spotřebitelů založenou na nákupních preferencích.. -- Abstrakt: I chose the theme "Purchasing consumer behaviour" for my finish Bachelor's labor. It's important for marketing sphere of business. Every person as a customer is affected by many outside and inside factors. It causes unpredictable and often unreasoning human conduct.That's why marketing managers show around analyse purchasing consumer behaviour, to understand customers behaviour and consequently they could work in better marketing strategy. I reached to this labor as a global study of purchasing consumer behaviour. Theoretical part of this labor result from pieces of knowledge that I gained from listed skilled literature.For my practical part I gained data by own research using a method of written questioning.I made it in place of much shopping centres and then I interpreted data. In terms of findings I created typology of consumers established on a purchasing preferences.
    Suchomelová, Zdeňka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    spotřebitelé. marketing. výrobky. služby. kupní chování. nákup. prodej. reklama. propagace. obchodní řetězec. typologie spotřebitelů. purchasing behaviour. consumer. purchase. sale. advertising. chain store. typology of consumers. bakalářské práce
    366-05. 339.138. 658.8. 658.62. 338.46. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.