Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008

  1. S-BP 4660
    Jaroš, Vratislav, 1987-
    Analýza marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008 [rukopis] / Vratislav Jaroš. -- 2010. -- 56 l., 6 l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je analýza marketingové mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. Litoměřice. Cíle práce je popsat efektivnost marketingových nákladů v této firmě. Práce nejdříve popisuje marketing, jako podnikovou činnost a jeho funkci v novodobém světě s neustále se rozvíjejícími technologiemi a jejich využitím. Práce rozvádí problémy, které přicházejí v současném světě na poli marketingu. Práce dále rozepisuje tržní orientace firem neboli marketingové koncepce. Práce podrobně popisuje všechny nástroje marketingového mixu a to jsou: Produkt, cena, distribuce a propagace. Práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. Litoměřice a snaží se přiblížit teoretické poznatky o marketingovém mixu co nejblíže k praktickému použití. Konec práce zhodnocuje efektivnost marketingu a popisuje zjištěné výsledky.. -- Abstrakt: Topic of this Bachelor work is analysis of marketing mix in company named Chládek and Tintěra Corporation Litoměřice. The aim of this work is to describe efficiency of marketing mix in this company. This work first describes marketing as a corporate activity and its functions in the new world with constantly developing technologies and their utilization. This work also unwinds problems in the world of marketing. It also describes market orientation or you can call it marketing conceptions. This work closely describes all instruments of marketing mix which are: Product, price, place (distribution), promotion. It also analyzes marketing mix of Chládek and Tintěra Corporation Litoměřice. This work tries to connect theoretical knowledge and practical use of the marketing mix as close as possible. This work?s conclusion sums up the efficiency of marketing and describes founded results.
    Barták, Miroslav. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb
    2008. marketing. marketingové koncepce. marketingový mix. efektivnost marketingu. produkt. cena. misto. distribuce. propagace. komunikační mix. marketing. marketing conceptions. marketing mix. efficiency of marketing. product. price. place. distribution. promotion. Communication mix. bakalářské práce
    339.138. 658.8. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.