Počet záznamů: 1  

Slovní zásoba a styl reklamních textů zaměřených na léčivé produkty

  1. P-DP 16203
    Miková, Tereza, 1984-
    Slovní zásoba a styl reklamních textů zaměřených na léčivé produkty [rukopis] / Tereza Miková. -- 2010. -- 78 l., xli l. příl. : il. -- Ved. práce Patrik Mitter. -- Abstrakt: Tato DP pojednává o slovní zásobě a stylu reklamních textů. Rozborem reklamních textů se pokusíme potvrdit, či vyvrátit profilování stylu reklamy jako samostatného funkčního stylu.. -- Abstrakt: This diploma thesis is focused on vocabulary and style used in the advertisement texts. The style of advertisement has not been exactly defined yet. Analysis of all collected advertisement cuttings should bring some new results and ideas to this discussion. We are interested in fact if it is possible to confirm or disconfirm separating of advertisement genre as an isolated functional style.
    Mitter, Patrik, 1970-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    reklamní texty. lexikologie. slovní zásoba. slovní zásoba. reklama. reklamní text. jazyk reklamy. styl reklamy. vocabulary. advertisement. advertisement genre. the style of advertisement. publicistic style. diplomové práce
    659.131.2. 81'373. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.