Počet záznamů: 1  

Instrumentální doprovod lidových písní v 1. - 5. ročníku ZŠ pomocí orffovského instrumentáře

  1. P-DP 16000
    Šeflová, Alena, 1965-
    Instrumentální doprovod lidových písní v 1. - 5. ročníku ZŠ pomocí orffovského instrumentáře [rukopis] / Alena Šeflová. -- 2009. -- 61 l. : il., noty + 2 l. not. -- Ved. práce Petr Zeman. -- Abstrakt: Tématem mé diplomové práce je jak zajímavým způsobem přiblížit lidovou píseň a jak děti naučit správně zacházet s hudebními nástroji.Cílem hodin hudební výchovy je dosáhnout toho, aby uměly píseň doprovodit na některý z hudebních nástrojů a tím se zvýšila jejich hudebnost a probudil se zájem o folklor a lidovou tvorbu na 1. stupni ZŠ. V úvodní části jsem se zaměřila na přiblížení dřívějšího způsobu výuky hudební výchovy a na výčet používaných hudebních nástrojů. V následující části se zabývám přípravou učitele na organizaci výuky doprovodu písně z hlediska rytmického, melodického a nástrojového. Do technik hudební výchovy vkládám jednotlivé lidové písně s jednoduchou úpravou pro používané nástroje. A v další části ve zkratce upozorňuji na některé osobnosti a dětské soubory, které ovlivnily moje pracovní postupy podobným způsobem práce.. -- Abstrakt: Topic of my dissertation was to draw closer folk sonfs to children i interesting way, teach children to handle music instruments and use them as accompaniment to songs. This will lead children to find folk music and folk creations interesting. I wanted to draw closer proces of how to teach a song in one singe lesson.
    Zeman, Petr, 1959-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
    instrumentální hudba. lidové písně. hudební výchova. lidová píseň. hudební nástroje. hudebnost dětí. hudební výchova. folk song. music instruments. misicalfeeling of children. music lessons. diplomové práce
    785. 78:37.016. 784.4. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.