Počet záznamů: 1  

Valenční možnosti verbonominálních spojení v publicistickém stylu (v rusko-českém srovnávacím plánu)

  1. P-F 20369
    Gregor, Jan, 1979-
    Valenční možnosti verbonominálních spojení v publicistickém stylu (v rusko-českém srovnávacím plánu) / Jan Gregor. -- 1. vyd. -- Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2008. -- 398 s. ; 21 cm. -- (Monografie). -- Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. -- V tiráži souběžný název: Valentnyje vozmožnosti glagol'no-imennych slovosočetanij v publicističeskom stile (v russko-češskom sopostavitel'nom plane). -- ISBN : 978-80-244-1933-6 (brož.).
    Univerzita Palackého. Filozofická fakulta
    čeština. ruština. publicistika. syntax. slovesné fráze. valence (lingvistika). komparativní lingvistika. Czech language. Russian language. publicistic. syntax. verb phrases. valence (linguistics). comparative linguistics. studie. studies
    811.162.3. 811.161.1. 070.4. 81'367. 81'367.4. 81-115. (048.8)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.