Počet záznamů: 1  

Podniková kultura ve společnosti Metrostav a.s

  1. S-BP 4301
    Zajícová, Jana, 1983-
    Podniková kultura ve společnosti Metrostav a.s. [rukopis] = Corporate culture in the company Metrostav a.s. / Jana Zajícová. -- 2009. -- 56 l., [6] l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Ve své bakalářské práci "Podniková kultura ve společnosti Metrostav a.s." se zabývám problematikou podnikové kultury. Podniková kultura tvoří jednotu společných hodnotových představ, norem a vzorců jednání a navenek se projevuje jako forma společenského styku mezi spolupracovníky. V jednotlivých kapitolách se zabývám pojmem "podniková kultura", dále pak prvky organizační kultury, strukturou v organizacích a jejími typy, obsahem a silou organizační kultury, či hlavními vlivy, působící na podnikovou kulturu. V kapitole o firemní identitě popisuji především prvky, které spadají do firemní identity a jak jsou pro podnikovou kulturu důležité. V praktické části se zabývám především základními hodnotami a zásadami společnosti Metrostav a.s. a tím, jaké vlivy působí především na zaměstnance společnosti a jak je ovlivňují. Pro zjištění, zda ve společnosti vládne silná či slabá podniková kultura, jsem využila dotazníkového šetření, kterým jsem oslovila zaměstnance společnosti Metrostav a.s.. -- Abstrakt: My thesis called "Corporate culture in the company Metrostav a.s." focuses on corporate culture problems. Corporate culture constitutes the unity of common values, ideas, norms and patterns of negotiation which is outwardly manifested as a form of social contact among colleagues. Each chapter deals with the concept of "corporate culture" as well as with elements of organizational culture and structure and their types, the contents of organizational culture and its power, and the main influences affecting the corporate culture. The chapter on corporate identity describes specific elements that fall within the term of the corporate identity and also the ways in which these elements affect the corporate culture in the company Metrostav. The practical part of the thesis mainly focuses on the fundamental values and principles of Metrostav a.s. trying to work out what influences affect the Metrostav employees and the ways by which these influences affect them. For determination of whether there is a strong or a weak corporate culture in Metrostav a.s. I used the questionnaire survey which I addressed to Metrostav employees.
    Vrbková, Barbora. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    kultura organizace. identita organizace. prvky podnikové kultury. obsah a síla organizační kultury. vlivy síly kultury. corporate culture. elements of organizational culture. contens and power of organizational culture. influences of corporational power. corporate identity. bakalářské práce
    005.336. 005.73. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.