Počet záznamů: 1  

Srovnání vlivu aplikace volnočasového programu zážitkové pedagogiky na skupinu české a romské mládeže

  1. P-DP 15236
    Fiala, Jan, 1970-
    Srovnání vlivu aplikace volnočasového programu zážitkové pedagogiky na skupinu české a romské mládeže [rukopis] / Jan Fiala. -- 2009. -- 60 l. : [9] l. příl. : il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Jiří Kirchner. -- Abstrakt: Práce se věnuje problematice volného času speciálních skupin českých i romských dětí a mládeže, sledování společných i rozdílných prvků chování, tvůrčích praktických i organizačních postupů a jednání, při aplikaci volnočasového, zážitkového programu. Práce vyzdvihuje význam volnočasové, zážitkové pedagogiky, jako účelné, aplikovatelné, akceptovatelné metody, pozitivně vnímané volnočasovými pedagogy i dětmi a mládeží z majoritních i minoritních skupin, působící na jednotlivce a vedoucí k interkulturnímu vnímání kolektivu.. -- Abstrakt: This work devotes oneself to leisure time problems of specific groups of czech and romany children and jouvenilles, monitoring of collective and different lements of behaviour,inventive practical and organizational procedure and conduct, on balance of voluntary, experience program. The work highlits value of leisure activity experience pedagogy as expediential, applicable, acceptable method which is positivly aprehended by voluntary pedagogs, children and jouvenilles from majority and minority groups, applied on individual, head to intercultural reception of collective body.
    Kirchner, Jiří, 1978-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra tělesné výchovy
    zážitková pedagogika. volný čas. děti a mládež - Česko. romské děti. Romové. volný čas. zážitková pedagogika. integrace. speciální skupiny. interkulturalita. Romany people. leisure time. experience pedagogy. integration. special groups. interculture. diplomové práce
    37.01:159.923.35. 379.8. (437.3). (=214.58)-053.2. 316.346.32-053.2. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.