Počet záznamů: 1  

Komunikace obecního úřadu malé obce

  1. S-BP 4221
    Moravcová, Markéta, 1977-
    Komunikace obecního úřadu malé obce [rukopis] = Municipality office communication (minor municipality) / Markéta Moravcová. -- 2009. -- 45 l., [5] l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Práce Komunikace obecního úřadu malé obce se zabývá vztahem komunikace s danou legislativou a komunikačními prostředky jako nástroji marketingu. V práci jsou popsány komunikační prostředky, které by z části měl, z části mohl, obecní úřad ve své praxi používat. Obecní úřad malé obce je nejčastěji se vyskytujícím úřadem veřejné správy v České republice. To, jakým způsobem obec prezentuje svou činnost odborné i laické veřejnosti, může být mnohdy ovlivněno nedostatkem znalostí práce s nutnými komunikačními prostředky a s médii. Analýza komunikačních prostředků ukázala, že obecní úřad malé obce ve své praxi používá všechny prostředky uložené mu legislativou, i když s nízkým výskytem četnosti využití. Na druhé straně ale nevyužívá všech marketingových nástrojů, které mohou práci s veřejností usnadnit. Možným řešením vzniklé situace je výcvik mediálních a komunikačních dovedností. Otázkou zůstává, zda by představitelé místních samospráv dokázali ve svém programu najít pro takový výcvik prostor.. -- Abstrakt: The work "Municipality office communication (minor municipality)" deals with existing legislative and communications as the means of marketing. There are means of communication being described in this work, that a municipal office partly should, partly could use in its practice. The municipal office of a small community is the most common kind of public administration office in the Czech Republic. The manner, in which a municipality presents its activity to both the professional and non-professional public, can often be influenced by the lack of knowledge of work with the necessary means of communication and the media. The analysis of means of communication demonstrated the fact, that the municipal office of a small community uses all the means of communication imposed by legislative, though with a low frequency of application. On the other hand it doesn't use all the marketing appliances, that could make work with the public easier. The possible solution of the given situation is a training of medial and communication skills. There remains a question, whether the representatives of the local authorities could find space for such a training in their programme.
    Olšová, Petra. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje
    komunikace (sdělování). obecní úřady. obce. masmédia. reklama a propagace. marketing. legislativa. propagace. Communication. municipality office. legislation. media. publicity. bakalářské práce
    711.437. 911.373. 339.138. 658.8. 659.1. 316.774. 659.3. 352. 316.77. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.