Počet záznamů: 1  

(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!

  1. S-SE 3127
    Nový, Ivan, 1956-
    (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2006. -- 159 s. ; 24 cm. -- (Manažer (Grada)). -- Abstrakt: Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejc. -- ISBN : 80-247-1321-7 (brož.).
    Petzold, Jörg
    management prodeje. psychologie prodeje. řízení vztahů se zákazníky. obchodní komunikace. sales management. psychology of selling. customer relationship management. communication in business. příručky. handbooks, manuals, etc
    658.811. 658.8:005.32. 005.346. 316.776. (035)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.