Počet záznamů: 1  

The application of dramatization techniques when teaching teenage learners to improve their intercultural communicative competence

  1. P-DP 14978
    Veselá, Pavla, 1982-
    The application of dramatization techniques when teaching teenage learners to improve their intercultural communicative competence [rukopis] / Pavla Veselá. -- 2008. -- 84 l. : il. -- Ved. práce Natalia Orlová. -- Abstrakt: Cílem teoretické diplomové práce je porovnání dramatizačních technik, porovnání názorů různých autorů na tyto techniky a vysvětlení pojmu interkulturální komunikativní kompetence. Cílem praktické části je vybrat vhodné dramatizační techniky a pomocí analýzy výsledků výzkumu zjistit zda vedou ke zlepšení interkulturální komunikativní kompetence žáků druhého stupně základní školy.. -- Abstrakt: The aim ofvthe theoretical part of this master thesis is to compare dramatization techniques, compare opinions of different authors and to explain the notion of Intercultural Communicative Competence. The aim of the practical part is to choose suitable dramatization techniques and, with the help of analysis, to discover whether they really lead to improvement of Intercultual Communicative Competence when teaching teenage learners.
    Orlová, Natalia. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra anglistiky
    vyučovací metody. multikulturní pedagogika. Dramatizační technika. Interkulturální komunikativní kompetence. Dramatization technique. Intercultural Communicative Competence. diplomové práce
    37.043.2. 371.3. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.