Počet záznamů: 1  

Alternative assessment of spoken performance of young learners as a tool of motivation for language learning

  1. P-DP 14869
    Březovská, Linda, 1984-
    Alternative assessment of spoken performance of young learners as a tool of motivation for language learning [rukopis] / Linda Březovská. -- 2008. -- 107 l. : il. -- Abstrakt: Cílem práce je zjistit, zda alternativní hodnocení může být použitelné pro výuku žáků prvního stupně základní školy v podmínkách běžné jazykové tříd, a zda může pozitivně přispět k jejich učení se cizímu jazyku. Práce představuje koncept hodnocení a jeho historický vývoj a zabývá se pojetím alternativního hodnocení. Důraz je kladen na techniky sebehodnocení, vzájemné hodnocení a hraní krátkých scének. V aplikovaném výzkumu byly potvrzeny stanovené hypotézy a bylo prokázáno, že vybrané techniky alternativního hodnocení jsou využitelné pro potřeby běžné jazykové třídy a pozitivně ovlivňují přístup žáků prvního stupně základní školy k učení se cizímu jazyku.. -- Abstrakt: The aim of this thesis is to investigate whether alternative assessment would be practicable for teaching young learners in a regular language classroom and whether it positively contributes to their language learning. The thesis introduces the domain of assessment and its historical development and presents the concept of alternative assessment. Emphasis is laid on the techniques of self-assessment, peer-assessment and role-play. The research is presented in the analytical part of the thesis, in which the set hypotheses are confirmed. The research has investigated that the selected techniques of alternative assessment are practicable for the needs of regular classroom language learning and positively contribute to young learners´ attitude to language learning.
    Orlová, Natalia. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra anglistiky
    jazyková výuka - jazykové aspekty. mluvený projev - jazykové aspekty. hodnocení žáků. základní školy - jazykové aspekty. alternativní hodnocení. komunikativní způsob výuky. mluvení. mladší žáci. alternative assessment. communicative language teaching. speaking. young learners. diplomové práce
    81'24. 81'42. 373.3. 371.26/.27. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.