Počet záznamů: 1  

Možnosti využití elektronické cvičebnice ve výuce dějepisu v 1. ročnících SOŠ

  1. P-DP 14471
    Husáková, Martina, 1982-
    Možnosti využití elektronické cvičebnice ve výuce dějepisu v 1. ročnících SOŠ [rukopis] / Martina Husáková. -- 2008. -- 61 l., [25] l. obr. příl. : barev. il. + 1 CD. -- Abstrakt: Anotace Název mé diplomové práce zní "Možnosti využití elektronické cvičebnice ve výuce dějepisu v 1.ročnících středních odborných škol``. Má práce si neklade jednu zásadní otázku, ale jedná se o pokus, který má zjistit jaké jsou možnosti využití elektronické cvičebnice. Zda-li je tento projekt realizovatelný ve výuce. A zejména jak na něj budou reagovat žáci. Celá práce se skládá ze dvou částí, tu hlavní tvoří elektronická cvičebnice a druhou písemná teoretická část. Elektronická cvičebnice je vypracovaná formou prezentace v programu powerpoint, obsahuje mluvený výklad, poznámkový aparát, řadu obrázků, procvičovací testy, doplňující otázky a úkoly, doporučenou literaturu a odkazy a slovníček pojmů. Teoretickou část jsem rozdělila na tři kapitoly. První se zabývá moderními tendencemi ve vyučování se zaměřením na využití technických a multimediálních prostředků, druhá kapitola popisuje vlastní prezentaci a nástin možností jejího využití v praxi a třetí kapitola obsahuje použitý výklad dějin starověkého Řecka.. -- Abstrakt: Annotation The title of my diploma work is: ``The possibilities of the usage of an electronic exercise book for teaching the 1st grades of secondary special schools." My work itself does not answer just one fundamental question, but it is an experiment. The purpose of this experiment is to find out what are the possibilities of the usage of the electronical exercise book. Whether this project is viable in teaching the students and especially what will be their response on the electronic exercise book. The whole work consists of two parts. The main part is the electronic exercise book and the second part is the written theoretical section. The electronic exercise book is done in the form of MS PowerPoint presentation and it contains the spoken interpretation, footnotes devices, plenty of pictures, practice tests, expletive questions and homework, recommended literature, references and finally the term vocabulary. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter deals with the modern tendencies in teaching, and focuses on the usage of the technical and multimedia instruments. The second chapter describes the presentation itself, and outlines the possibilities of its usage in practice. The third chapter contains the interpretation of the history of Ancient Greece.
    Šerberová, Anna, 1955-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra historie
    střední školy. multimediální výukové programy - pedagogické aspekty. vyučovací předměty. dějepis. elektronická. cvičebnice. pro vyučování. 1.ročníku. střední. odborné. školy. prezentace. PowerPoint. výklad. poznámkový. aparát. obrázky. praktický test. doplňující. otázky. domácí. práce. doporučená. literatura. electronic. exercise. book. for. teaching. the 1st. grades of. secondary. special. school. PowerPoint. presentation. spoken. interpretation. footnotes. devices. plenty of. pictures. practice tests. expletive. questions. homework. recommended. literature. diplomové práce
    373.5/.6+377.1/.3. 004.42.032.6:371.3. 93/94. 37.016. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.