Počet záznamů: 1  

Kvalita poskytovaných služeb a spokojenost zákazníků hotelů v Litoměřickém okrese

  1. S-BP 3629
    Poulová, Romana, 1984-
    Kvalita poskytovaných služeb a spokojenost zákazníků hotelů v Litoměřickém okrese [rukopis] = Quality of affording services and satisfaction of the hotel guests in Litoměřices region / Romana Poulová. -- 2007. -- 59 l., 4 l. obr. příl. : il., mapy, tabulky. -- Lic. smlouva. -- Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je zjistit a vyhodnotit kvalitu služeb a spokojenost hotelových hostů ve vybraných hotelech v Litomřickém okrese. Práce je rozdělena do třech hlavních oblastí. První oblast je převážně teoretická. Jejím cílem je nezbytné objasnit pojmy z oblasti služeb a hotelnictví. Věnuje se jejich historickému vývoji, definicím, klasifikacím a vlastnostem. Další část nabízí charakteristiku regionu a popis vybraných hotelů v Litoměřickém okrese. Zabývám se dvěma hotely a konkrétními městy, ve kterých se hotely nacházejí. Praktická část se věnuje dotazníkovému šetření. Obsahuje rozbor výsledků a následné porovnání obou hotelů. Závěr hodnotí jakého úspěchu či neúspěchu bylo dosaženo a obsahuje návrhy na zlepšení. Šetřením jsem dospěla k důležitým poznatkům. V obou hotelech bylo zjištěno hned několik nedostatků, ale i pozitivních údajů. Chybou jednoho z hotelů bylo stanovení nepřiměřené ceny za ubytování. Shodně oba hotely pochybili v čistotě a vybavenosti pokojů. Naopak úspěchu dosahují ve službách recepce. Pokud si však vedení hotelu nedokonalosti připustí, mohou se snažit o jejich nápravu.. -- Abstrakt: The purpose of my examination work is finding and analysing quality of servece and satisfaction of hotel guests in some chosen hotels in Litoměřice region. The works is devided to three main parts. A prime part is mainly theoretic. The purpose of this part is elucidate conceptions from area of services and tourism. I write in this part about historical progress, definitions, classifications and features. In the another part you can find differentia of the region and describing of hotels in Litoměřices region. I describe two hotels in concrete towns. Practical part contains questionnaire investigation. There are analysis of outcome and comparison of both hotels in this investigation. Conclusion contains evaluation of success or failure which was extended and proposals to get better. By investigation I reached very important findings. In both hotels were founded a lot of absences, but in other side some positive datas. Big fault of one of this hotels was inadequate prices of accommodation. Both hotels hadn´t enough cleaning and facilities of the rooms. In other case they have success of services on reception. If the top management of hotel will concede the imperfections, they could try to be better.
    Amort, Jiří. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    služby. hotelnictví - Litoměřice (Česko : okres). hotely - Litoměřice (Česko). hotely - Roudnice nad Labem (Česko). services. hotel. bakalářské práce
    338.46. 640.4. (437.315)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.