Počet záznamů: 1  

Analýza produktů výjezdového cestovního ruchu v České republice po roce 1989 a prognóza jeho vývoje

  1. S-BP 3465
    Fisek, Roman, 1968-
    Analýza produktů výjezdového cestovního ruchu v České republice po roce 1989 a prognóza jeho vývoje [rukopis] / Roman Fisek. -- 2007. -- 52 l., 9 l. příl. : il., tabulky. -- Abstrakt: Cestovní ruch patří k významným oblastem světové ekonomiky i hospodářství jednotlivých států a cestování je dnes běžnou součástí životního stylu také v naší společnosti. Ve své bakalářské práci s názvem "Analýza produktu výjezdového cestovního ruchu v ČR po roce 1989 a prognóza jeho dalšího vývoje`` sleduji a analyzuji postupný vývoj produktu cestovních kanceláří, působících v oblasti výjezdového cestovního ruchu. Ve své práci vymezuji několik hlavních složek vývoje produktu - od jeho vzniku, vlastní přípravy, distribuce, prodeje až po realizaci. Zaměřuji se na produkt z hlediska tří úrovní a jeho vývoj sleduji po stránce kvalitativní a cenové, změny v poptávce a vnímání obyvatel České republiky. Poukazuji na faktory a podmínky, které na vývoj a poptávku po cestování do zahraničí měly největší vliv. V prognózách hledám východiska v podobě nápadů a námětů, které mohou být inspirací pro zaměstnance cestovních kanceláří, organizátory zájezdů i průvodce. Věřím, že má práce a doporučení i náměty z ní vyplývající také umožní získat ucelený přehled o vývoji cestování do zahraničí za posledních 17 let.. -- Abstrakt: Tourism belongs to important sectors of the global economy as well as the economy of individual countries and traveling is nowadays a common integral part of the lifestyle even in our society. My bachelor's work named ``Analysis of the Outgoing Product in the Czech Republic after 1989 and Prognosis of its Further Development" is focused on monitoring and analyzing the step by step development of this product of the travel agencies active in the outgoing sector. My work determines several components of product development - starting by its origin and preparation itself, through distribution and sale and ending by its realization. I address the product from the point of three levels and I keep an eye on its development from the qualitative and price aspects, change in demand and perception of the Czech Republic inhabitants. I point out the factors and conditions that have had the major influence on the development and demand for traveling abroad. My prognoses try to find the ways out in the form of ideas and proposals which could inspire the travel agency staff, trip providers and guides. I believe that my work, recommendations and ideas following from it also enable to obtain a complex overview of how traveling abroad developed in the course of the last 17 years.
    Pešek, Pavel, 1944-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    cestovní ruch. cestovní ruch. výjezdový cestovní ruch. produkt. analýza. cestovní kancelář. prodej. katalog. zájezd. služba. ceny. letecká doprava. prognózy. vývoj. travel tourism. outgoing. product. analysis. travel agency. touroperator. sale. brochure. excursion. trip. service. price. flight operation. prognosis. development. bakalářské práce
    338.48

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.