Počet záznamů: 1  

Vliv Facebook reklamy na prodejnost produktů u firmy Penax, s. r. o

  1. Údaje o názvuVliv Facebook reklamy na prodejnost produktů u firmy Penax, s. r. o [rukopis] / Jan Nechuta
    Osobní jméno Nechuta, Jan, 2003- (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2025
    Fyz.popis54 l. (69 968 znaků) : grafy, tab.
    PoznámkyVed. práce Michaela Jánská. Oponent Tereza Šulanová
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Šulanová, Tereza, 1997 - (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslaFacebook interakce reklama prodejnost Facebook Interactions advertising sales performance
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00198060
    Druh dok.Vysokoškolské práce

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.