Počet záznamů: 1  

Vliv Facebook reklamy na prodejnost produktů u firmy Penax, s. r. o

  1. Údaje o názvuVliv Facebook reklamy na prodejnost produktů u firmy Penax, s. r. o [rukopis] / Jan Nechuta
    Osobní jméno Nechuta, Jan, 2003- (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2025
    Fyz.popis54 l. (69 968 znaků) : grafy, tab.
    PoznámkyVed. práce Michaela Jánská. Oponent Tereza Šulanová
    AbstraktBakalářská práce se zaměřuje na zkoumání účinnosti placené reklamy na Facebooku a jejího dopadu na interakce a prodejnost produktů firmy Penax, s. r. o. Data z facebookového profilu společnosti byla shromažďována po dobu tří měsíců a následně vyhodnocena pomocí popisné statistiky, korelační analýzy a dalších. Výsledky ukazují, že na prodej produktů má vliv nejen samotná placená reklama, ale také faktory, jako je načasování příspěvků a počet interakcí. Získané poznatky mohou být cenné nejen pro firmu Penax, s. r. o., ale i pro další malé a střední podniky, které zvažují propagaci svých produktů či služeb na Facebooku.
    This bachelor's thesis focuses on examining the effectiveness of paid advertising on Facebook and its impact on engagement and product sales at Penax, s. r. o. Data from the company's Facebook profile were collected over a three-month period and subsequently evaluated using descriptive statistics, correlation analysis and more. The results show that product sales are influenced not only by paid advertising but also by factors such as post timing and the number of interactions. The insights gained can be valuable not only for Penax, s. r. o. but also for other small and medium-sized enterprises considering promoting their products or services on Facebook.
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Šulanová, Tereza, 1997 - (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla Facebook * interakce * reklama * prodejnost * Facebook * Interactions * advertising * sales performance
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00198060
    Druh dok.Vysokoškolské práce

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.