Počet záznamů: 1  

Online branding české značky HICHIC

  1. Údaje o názvuOnline branding české značky HICHIC [rukopis] / Michaela Janatová
    Osobní jméno Janatová, Michaela, 2003- (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2025
    Fyz.popis65 l. (91 101 znaků) : portréty, grafy, tab.
    PoznámkyOponent Marta Žambochová. Ved. práce Michaela Jánská
    AbstraktTato bakalářská práce se zabývá online brandingem české značky HICHIC na platformě Instagram. Cílem bylo analyzovat stávají obsah profilu a vytvořit novou obsahovou politiku zaměřenou na zvýšení angažovanosti sledujících. Teoretická část se zabývá online brandingem, e-WOM a vlivem Instagramu na budování značky. Praktická část zahrnuje obsahovou analýzu příspěvků 2021 - 2024 a hloubkové rozhovory s majiteli značky. Na základě výsledků a poznatků z odborných studií byla navržena a implementována nová obsahová politika. Nejvyšší interakce přinesly reels a příspěvky s empowerment hashtagy. Implementace nové politiky vedla ke zvýšení engagementu i návštěvnosti e-shopu. Práce nabízí doporučení pro další rozvoj komunikace značky a může sloužit jako inspirace pro jiné malé firmy.
    This bachelor thesis deals with the online branding of the Czech brand HICHIC on the Instagram platform. The aim was to analyze the existing profile content and create a new content policy aimed at increasing follower engagement. The theoretical part deals with online branding, e-WOM and the influence of Instagram on branding. The practical part includes content analysis of 2021 - 2024 posts and in-depth interviews with brand owners. Based on the results and insights from the expert studies, a new content policy was designed and implemented. Reels and posts with empowerment hashtags yielded the highest interactions. The implementation of the new policy led to an increase in engagement and e-commerce traffic. The paper offers recommendations for further development of brand communication and can serve as inspiration for other small businesses.
    Dal.odpovědnost Žambochová, Marta (oponent)
    Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla Instagram * online branding * značka * obsah * e-WOM * obsahová politika * angažovanost * Instagram * online branding * brand * content * e-WOM * content policy * engagement
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00198038
    Druh dok.Vysokoškolské práce

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.