Počet záznamů: 1
Online branding české značky HICHIC
Údaje o názvu Online branding české značky HICHIC [rukopis] / Michaela Janatová Osobní jméno Janatová, Michaela, 2003- (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2025 Fyz.popis 65 l. (91 101 znaků) : portréty, grafy, tab. Poznámky Oponent Marta Žambochová. Ved. práce Michaela Jánská Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0 Dal.odpovědnost Žambochová, Marta (oponent)
Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla Instagram online branding značka obsah e-WOM obsahová politika angažovanost Instagram online branding brand content e-WOM content policy engagement Forma, žánr bakalářské práce MDT (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00198038 Druh dok. Vysokoškolské práce
Počet záznamů: 1