Počet záznamů: 1
Disatisfakce studentů při využívání eGovernmentu ve vybraných životních situacích
Údaje o názvu Disatisfakce studentů při využívání eGovernmentu ve vybraných životních situacích [rukopis] / Lukáš Johanovský Další variantní názvy Disatisfakce studentů UJEP při využívání eGovernmentu a jejich administrativní zátěž ve vybraných životních situacích Osobní jméno Johanovský, Lukáš, 2001- (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2025 Fyz.popis 107 l. (198 918 znaků) : schémata, tab. Poznámky Oponent Lucie Povolná. Ved. práce Marek Vokoun Abstrakt Ve společnosti stále více orientované na digitální technologie je efektivní komunikace občanů s veřejnou správou klíčovým předpokladem kvalitních veřejných služeb. Tato práce se proto zabývá disatisfakcí studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem při využívání digitálních služeb veřejné správy (eGovernmentu) a jejich administrativní zátěží spojenou s řešením vybraných životních situací. V práci je aplikován méně tradiční přístup k měření uživatelské nespokojenosti prostřednictvím disatisfakce, která odráží rozdíl mezi očekáváním uživatelů a jejich skutečnými zkušenostmi. Hlavním cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují disatisfakci studentů UJEP s eGovernmentem, a dále kvantifikovat administrativní zátěž, kterou studenti při řešení daných životních situací vnímají. Výsledky mohou být využity jako podklad pro zjištění skutečných výzev v oblasti eGovernmentu mezi studenty UJEP na úrovni magistrátu Ústí nad Labem a napomoci efektivněji řešit vybrané životní situace. In a society increasingly oriented towards digital technologies, effective communication between citizens and public administration is a key prerequisite for quality public services. Therefore, this paper focuses on the dissatisfaction of students of Jan Evangelista Purkyně University in Ústí nad Labem with the use of digital public administration (eGovernment) services and their administrative burden in dealing with selected life situations. The paper applies a less traditional approach to measuring user satisfaction through dissatisfaction, which reflects the difference between users' expectations and their actual experiences. The main objective is to identify the factors that influence UJEP students' dissatisfaction with eGovernment and to quantify the administrative burden that students perceive when dealing with selected life situations. The results can be used as a basis for identifying the real challenges in the field of eGovernment among students of UJEP at the level of the Ústí nad Labem City Council and help to more effectively address selected life situations. Dal.odpovědnost Povolná, Lucie (oponent)
Vokoun, Marek (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla eGovernment * Veřejná správa * Digitalizace * Nespokojenost * Životní situace * Administrativní zátěž * eGovernment * Public administration * Digitalization * Dissatisfaction * Life situation * Administrative burden Forma, žánr diplomové práce MDT (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00197531 Druh dok. Vysokoškolské práce
Počet záznamů: 1