Počet záznamů: 1
Prozaické dílo Arnona Grunberga v literární výchově
- DA 16792
Slámová, Anna, 2001-
Prozaické dílo Arnona Grunberga v literární výchově / Anna Slámová. -- 2025. -- 58 listů. -- Vedoucí práce Pavel Horký. -- Oponent Jiří Koten. -- Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá prozaickým dílem nizozemského autora Arnona Grunberga a jeho využitím v literární výchově. Konkrétně analyzuje čtyři vybrané romány Gstaad, Mateřská znaménka, Fantomová bolest a Tirza na základě klíčových motivů. Vybraná dvě díla jsou následně didakticky zpracována s využitím třífázového modelu E-U-R a výukových metod náležejících k jednotlivým částem, přičemž jsou vytvořeny dvě modelové vyučovací hodiny.. -- Abstrakt: This thesis focuses on the prose works of the Dutch author Arnon Grunberg and their use in literary education. Specifically, it analyses four selected novels: Gstaad, Birth Marks, Phantom Pain, and Tirza based on key motifs. Two selected works are then didactically processed using the three-phase E-U-R model and teaching methods belonging to each part, with two model lessons created.
Horký, Pavel. Koten, Jiří, 1979-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
literární výchova. nizozemská próza. Arnon Grunberg. literární výchova. model E-U-R. interpretace románů. nizozemská literatura. Arnon Grunberg. literary education. E-U-R model. interpretation of novels. Dutch literature. diplomové práce
82:37.016. 821.112.5-3. (043)378.2
Počet záznamů: 1