Počet záznamů: 1
Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně
Údaje o názvu Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně / Šárka Sajdlová Osobní jméno Sajdlová, Šárka, (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 60 stran Poznámky Vedoucí práce Sylvie Kotíková Dal.odpovědnost Kotíková, Sylvie (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingová komunikace * spotřebitelské chování Předmět.hesla Děčín (Česko) Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * 366.1 * (437.315) * (437.15) * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 16545 3300716545 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1