Počet záznamů: 1  

Rozvoj vybrané klíčové kompetence žáků páté třídy ZŠ

  1. Novotná, Michaela, 1988-
    Rozvoj vybrané klíčové kompetence žáků páté třídy ZŠ [rukopis] / Michaela Novotná. -- 2024. -- 69 l. : grafy, tab. -- Ved. práce Ivana Brtnová Čepičková. -- Oponent Radka Růžičková. -- Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje klíčové kompetence k učení u žáků pátých tříd na základních školách, a to jak na plně organizovaných školách, tak i na školách malotřídních. V teoretické části jsou zpracována témata týkající se klíčových kompetencí, jejich rozvoje a úloze ve vzdělávání. Dále je pojednání o malotřídním školám, vysvětlení jejich specifik, jak fungují a v čem se liší od plně organizovaných základních škol. Praktická část zahrnuje výsledky vlastního šetření, jehož cílem je vyhodnotit rozvoj vybrané klíčové kompetence. Jedná se o kvantitativní výzkum, při kterém je využita metoda dotazníkového šetření a nestandardizovaného didaktického testu k ověření rozvoje této klíčové kompetence. Přímými respondenty dotazníků a testů jsou žáci pátých tříd.. -- Abstrakt: This thesis addresses the issue of developing the key competence of learning in fifth-grade students at elementary schools, including both fully organized schools and small schools with mixed-age classes. The theoretical part covers topics related to key competences, their development, and their role in education. It also includes a discussion on small schools with mixed-age classes, explaining their specific characteristics, how they function, and how theydiffer from fully organized elementary schools. The practical part includes the results of original research aimed at evaluating the development of the selected key competence. This is a quantitative study that utilizes a survey and a non-standardized didactic test to assess the development of this key competence. The primary respondents of the surveys and tests are fifth-grade students.
    Brtnová Čepičková, Ivana, 1958-. Růžičková, Radka, 1971-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    Klíčové kompetence. rámcový vzdělávací program. malotřídní školy. plně organizované školy. Key competences. framework educational program. small-class schools. fully organized schools. diplomové práce
    (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.