Počet záznamů: 1
Implementace nové strategie digitálního marketingu vybranému podniku a její následné vyhodnocení
Údaje o názvu Implementace nové strategie digitálního marketingu vybranému podniku a její následné vyhodnocení / André Mašek Osobní jméno Mašek, André, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2024 Fyz.popis 71 listů : barevné ilustrace, grafy, schémata Poznámky Oponent Tomáš Siviček. Vedoucí práce Libor Měsíček Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2024 Dal.odpovědnost Siviček, Tomáš (oponent)
Měsíček, Libor, jr. (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla internetový marketing Předmět.hesla digitální marketing marketingová strategie online marketing sociální sítě PPC reklamní kampaň SEO Digital marketing marketing strategy online marketing social media PPC ads SEO Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:004.738.5 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00196280 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 16294 3300716294 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1