Počet záznamů: 1  

Implementace nové strategie digitálního marketingu vybranému podniku a její následné vyhodnocení

  1. Údaje o názvuImplementace nové strategie digitálního marketingu vybranému podniku a její následné vyhodnocení / André Mašek
    Osobní jméno Mašek, André, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2024
    Fyz.popis71 listů : barevné ilustrace, grafy, schémata
    PoznámkyOponent Tomáš Siviček. Vedoucí práce Libor Měsíček
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2024
    Dal.odpovědnost Siviček, Tomáš (oponent)
    Měsíček, Libor, jr. (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla internetový marketing
    Předmět.hesladigitální marketing marketingová strategie online marketing sociální sítě PPC reklamní kampaň SEO Digital marketing marketing strategy online marketing social media PPC ads SEO
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:004.738.5 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00196280
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 162943300716294sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.