Počet záznamů: 1
Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích
Údaje o názvu Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích / Martina Ivanovičová Osobní jméno Ivanovičová, Martina, (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 49 listů : grafy Poznámky Vedoucí práce Čeněk Celer. Oponent Michaela Jánská Abstrakt Podnik Krafárna UL má v poslední době málo účinnou propagaci a jejím následkem i nízké tržby. V dnešní době proměnily sociální sítě výrazným způsobem online marketing. Na sociálních sítích se prezentuje přes 45 % podniků, ale ne vždy úplně správným způsobem. Cílem práce je vyhodnocení současných způsobů online propagace podniku Krafárna UL na sociální platformě Instagram a návrh, jak zlepšit současnou online propagaci podniku, pomocí přidávaní příspěvků, s cílem oslovit nové potenciální zákazníky, a tím zvýšit dosavadní tržby. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření, ze kterého jsou získána primární data, zejména zobrazování příspěvků na instagramovém profilu Krafárna UL a sledování aktivity sledujících (lajky, sdílení, komentáře). Dotazování je uskutečněno prostřednictvím fyzického dotazníku, který je rozdáván zákazníkům přímo v podniku Krafárna UL, při čekání na vyřízení jejich objednávky. Ve výzkumu jsou využity nástroje popisné a deskriptivní statistiky (modus, medián, střední hodnota aj.), statistické testy (chí-kvadrát test nezávislosti, test ANOVA a jednovýběrový t-test), kontingenční tabulky a marketingová aplikace Buffer. Tyto nástroje jsou využity k analyzování aktivity na Instagramu. Výsledky výzkumu přispějí k vytvoření návrhu na zlepšení online propagace podniku (např. využití mikroinfluencera, změna vizuální stránky profilu a pravidelná frekvence přidávání příspěvků přes aplikaci Buffer), který povede k oslovení nových potenciálních zákazníků a tím i ke zvýšení tržeb. The company Krafárna UL has had little effective promotion and, as a result, low sales. Nowadays, social networks have significantly transformed online marketing. Over 45 % of businesses present themselves on social networks, but not always in the right way. The aim of the work is to evaluate the current methods of online promotion of the Krafarna UL business on the social platform Instagram and a proposal on how to improve the current online promotion of the business, using the addition of posts, with the aim of reaching new potential customers and thereby increasing the current sales. The research is carried out using a questionnaire survey, from which primary data is obtained, in particular, the display of posts on the Krafarná UL Instagram profile and the monitoring of followers' activity (likes, shares, comments). The survey is carried out by means of a physical questionnaire, which is distributed to customers directly at Krafárna UL, while waiting for their order to be processed. The research uses the tools of descriptive and descriptive statistics (mode, median, mean value, etc.), statistical tests (chi-square test of independence, ANOVA test and one-sample t-test), contingency tables and the Buffer marketing application. These tools are used to analyze activity on Instagram. The results of the research will contribute to the creation of a proposal to improve the company's online promotion (e.g. the use of a micro-influencer, changing the profile's visual page and the regular frequency of adding posts via the Buffer application), which will lead to reaching new potential customers and thereby increasing sales. Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Jánská, Michaela (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla internetový marketing * internetové sociální sítě * reklama a propagace Předmět.hesla Online marketing * online propagace * sociální sítě * tržby * Online marketing * online promotion * social networks * sales Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:004.738.5 * 004.738.5:316.472.4 * 659.1 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00189875 Druh dok. Vysokoškolské práce 
Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 15426 3300715426 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1