Počet záznamů: 1
Postoje učitelů základních škol k vybraným aspektům společného vzdělávání
- DA 15079
Sýkorová, Zuzana, 1998-
Postoje učitelů základních škol k vybraným aspektům společného vzdělávání / Zuzana Sýkorová. -- 2023. -- 106 listů : grafy. -- Oponent Ivana Brtnová Čepičková. -- Vedoucí práce Renata Šikulová. -- Abstrakt: Diplomová práce se věnuje vybraným aspektům společného vzdělávání v základní škole pohledem učitelů. Zajímá se o jejich postoje, vzdělávací potřeby a problémy v kontextu společného neboli inkluzivního vzdělávání. Teoretická část vymezuje základní teoretická východiska této problematiky a na ní navazující praktická část pak prezentuje výzkumné šetření. Cíle výzkumného šetření odpovídají cílům práce a jeho realizace proběhla formu kvantitativního výzkumu s využitím dotazníku pro cílovou skupinu učitelů v běžných základních školách.. -- Abstrakt: This thesis is focused on selected aspects of inclusive education in primary schools from teachers' point of view. The thesis is focused on teachers attitudes, educational needs and issues in the context of inclusive education. The first theoretical part defines the basic theoretical starting points of the issue, and the following, practical part presents a research. The objectives of the research correspond to the objectives of the thesis. Realization of research took place in ordinary primary schools where the research was used in a form of a questionnaire for the target group of teachers.
Brtnová Čepičková, Ivana, 1958-. Šikulová, Renata, 1963-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
speciální vzdělávací potřeby. postoje. vzdělávací potřeby. problémy. společné vzdělávání. učitel v základní škole. základní škola. attitudes. educational needs. issues. special educational needs. inclusive education. primary school teacher. primary school. diplomové práce
376.04. (043)378.2
Počet záznamů: 1