Počet záznamů: 1  

Připravenost pracovníků předškolních zařízení v oblasti podpory zdravého vývoje dítěte

  1. Údaje o názvuPřipravenost pracovníků předškolních zařízení v oblasti podpory zdravého vývoje dítěte / Simona Chynoraiová
    Osobní jméno Chynoraiová, Simona, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis88 listů : ilustrace
    PoznámkyVedoucí práce Zdeněk Svoboda. Oponent Michal Vostrý
    AbstraktDiplomová práce je tematicky orientována na problematiku podpory zdravého vývoje dítěte v předškolním období. Uvedený koncept je v zahraničí znám a prosazován jako Early Child Development. Práce je členěna na část teoretickou a část empirickou. Teoretická východiska práce vycházejí z aktuálních poznatků v oblasti bio-psycho-sociálního vývoje dítěte a možných příčin narušení tohoto vývoje. Pozornost věnujeme také možnostem prevence vzniku případných nežádoucích odchylek a podpory zdravého vývoje dítěte ve vybraných oblastech, a to v prostředí mateřských škol. V empirické části práce jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumného šetření zacíleného na analýzu připravenosti pedagogických pracovníků předškolních zařízení na podporu vybraných oblastí zdravého vývoje dítěte. Data byla získávána prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Výstupem práce jsou strukturovaná doporučení pro možné zkvalitnění práce předškolních zařízení v dané oblasti.
    The diploma thesis is thematically focused on the issue of support of healthy development of child in pre-school period. This educational concept is known as Early Child Development. The thesis is divided into theoretical and empirical part. The theoretical basis of the work are based on current knowledges in the area of bio-psycho-social development of the child, possible causes of disruption of this development. Attention is also paid to the possibilities of prevention of possible undesirable deviations and support of healthy development of the child in selected areas in the pre-school education environment. The empirical part of the thesis is focused on presentation of the results of a qualitatively oriented research aimed at analyzing the preparedness of pre-school teachers to support selected areas of healthy development of the child. Data were collected through semi-structured interviews. The output of the work are structured recomendations for possible improvement of the pre-school facilities practise.
    Dal.odpovědnost Svoboda, Zdeněk, 1976- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Vostrý, Michal (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla předškolní výchova * grafomotorika * školní zralost * sociální pedagogika
    Předmět.hesla vzdělávání pedagogů * pre-school education * teachers training
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT373.2 * 159.946.4 * 373.29 * 37.013.42 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00182542
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 125323300712532sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.