Počet záznamů: 1  

Politický marketing

  1. Údaje o názvuPolitický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček]
    Osobní jméno Jabłoński, Andrzej (autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Barrister & Principal, 2006
    Fyz.popis203 s. : il.
    ISBN80-7364-011-2
    EdiceStudium
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy.
    OriginálMarketing polityczny w teorii i praktyce
    Dal.odpovědnost Kopeček, Lubomír, 1975- (překladatel)
    Předmět.hesla volební kampaň
    Forma, žánr sborníky
    Konspekt32 - Politika
    MDT32 * 32.019.5 * 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-S 182223149270777kat. politologie a filozofie FFpouze prezenčně
    Politický marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.