Počet záznamů: 1
Politický marketing
Údaje o názvu Politický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček] Osobní jméno Jabłoński, Andrzej (autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Barrister & Principal, 2006 Fyz.popis 203 s. : il. ISBN 80-7364-011-2 Edice Studium Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. Originál Marketing polityczny w teorii i praktyce Dal.odpovědnost Kopeček, Lubomír, 1975- (překladatel) Předmět.hesla volební kampaň Forma, žánr sborníky Konspekt 32 - Politika MDT 32 * 32.019.5 * 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-S 18222 3149270777 kat. politologie a filozofie FF pouze prezenčně
Počet záznamů: 1