Počet záznamů: 1
Strategie stanovení ceny v podniku ve vztahu ke konkurenci
Údaje o názvu Strategie stanovení ceny v podniku ve vztahu ke konkurenci : [rukopis] Martina Žáčková Osobní jméno Žáčková, Martina (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2000 Fyz.popis 41 s. Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla ceny * marketing * cenová politika Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 33 - Ekonomie MDT 338.542 * 338.543 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 1354 4212112107 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1