Počet záznamů: 1
Specifika zákaznického servisu v nadnárodní korporaci
Údaje o názvu Specifika zákaznického servisu v nadnárodní korporaci : [rukopis] Martin Štembera Souběž.n. Specifics of customer service in transnational corporation Osobní jméno Štembera, Martin (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2006 Fyz.popis 46 l., 6 l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva. Pozn.o dizertaci Bakalářská práce - FSE UJEP, Ústí n.L., 2006 -- Ved. práce Jiří Amort Dal.odpovědnost Amort, Jiří (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla globalizace * podniky * výroba Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 316.4 - Sociální procesy 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví 334 - Formy organizace a spolupráce v ekonomice MDT 316.42 * 334.72 * 338.3 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 3206 4212121917 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1