Počet záznamů: 1
Moderní marketingové metody a jejich využití v praxi
Údaje o názvu Moderní marketingové metody a jejich využití v praxi : [rukopis] Zuzana Schovánková Souběž.n. Modern marketing methods and their utilization in practice Osobní jméno Schovánková, Zuzana (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2006 Fyz.popis 46 l., 8 l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva. Pozn.o dizertaci Bakalářská práce - FSE UJEP, Ústí n.L., 2006 -- Ved. práce Jan Velek Dal.odpovědnost Velek, Jan (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * telemarketing Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.1 * 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 3080 4212121924 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1