Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum na trhu nábytku
Údaje o názvu Marketingový výzkum na trhu nábytku : [rukopis] Pavel Barášek Souběž.n. Marketing research on the furniture market Osobní jméno Barášek, Pavel (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2003 Fyz.popis 65 s., 11 s. příl. : tab., m., grafy Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * nábytkářský průmysl Forma, žánr diplomové práce MDT 339.1 * 658.8 * 684 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-DIP 452 4212115840 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1