Počet záznamů: 1  

Marketingová orientace začínající cestovní agentury

  1. Údaje o názvuMarketingová orientace začínající cestovní agentury : [rukopis] David Semorád
    Osobní jméno Semorád, David (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2002
    Fyz.popis53 s., 4 s. příl. : obr., tab.
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Brázda, Petr (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla cestovní ruch * marketing
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT338.48 * 339.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 17244212114102sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.