Počet záznamů: 1  

Event marketing

  1. U-EK 8
    Šindler, Petr, 1972-
    Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2003. -- 236 s. : il. (převážně barev.). -- (Manažer). -- Abstrakt: Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event mark. -- ISBN : 80-247-0646-6 (váz.).
    emoce. marketing. psychologie prodeje. event marketing. studie
    (048.8). 658.8:394.4. 658

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.