Počet záznamů: 1  

Analýza výsledků hybridní výuky: kombinace on-line a prezenčního vzdělávání

  1. Údaje o názvuAnalýza výsledků hybridní výuky: kombinace on-line a prezenčního vzdělávání / Pavlína Prokšová
    Osobní jméno Prokšová, Pavlína, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis46 listů
    PoznámkyVedoucí práce Ivana Kratochvílová. Oponent Jiří Škoda
    AbstraktTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu hybridní výuky, která kombinuje online a prezenční vzdělávání, a její dopad na studenty a lektory v konkrétním prostředí. Cílem výzkumu je zhodnotit zkušenosti studentů a lektorů s tímto formátem výuky a odhalit výhody, nevýhody a oblasti pro zlepšení. Empirická část se zaměřuje na studenty a lektory kteří studovali a vyučovaly touto formou. Výzkum se zaměřuje na body, jako je flexibilita, dostupnost studijního materiálu, interakce mezi studenty a lektory, efektivní přenos vědomostí a celkový přístup k technologickým nástrojům. Kvalitativní metody sběru dat zahrnují polostrukturované rozhovory. Výsledky ukazují na pozitivní přístup studentů k flexibilitě a možnost studovat podle vlastního tempa, zatímco lektoři vnímají problémy spojené například s udržováním interaktivity. Na základě těchto zjištění zjištění jsou na konci práce doporučení pro zlepšení hybridní výuky, která by podpořila jak studenty, tak i lektory.
    This bachelor thesis focuses on the topic of hybrid education, which combines online and face-to-face learning. The thesis specifically explores the experienece of participants, involved in this from of education, including both students and lecturers. The aim is to describe their experience with hybrid learning, analyse the benefits and difficulties, and determine how this from of education influences knowledge acquisition the development of competences, and the overall learning process. Qualitative research results provide insight into how hybrid education works in practice and how it is perceived by its participants.
    Dal.odpovědnost Kratochvílová, Ivana, 1962- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Škoda, Jiří, 1972- (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky a aplikovaných disciplín (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla alternativní výuka
    Předmět.hesla Hybridní vzdělávání * Online výuka * Prezenční výuka * Studenti * Učitelé * Zkušenosti * Tematická analýza * Hybrid education * Online learning * Face-to-face learning * Students * Teachers * Experience * Thematic analysis
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT37.091.39 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00197567
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 169863300716986sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.