Počet záznamů: 1  

Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení

  1. Údaje o názvuImplementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení [rukopis] / André Mašek
    Další variantní názvyImplementace nové strategie digitálního marketingu vybranému podniku a její následné vyhodnocení
    Osobní jméno Mašek, André, 1999- (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2024
    Fyz.popis71 : il., grafy, schémata, tab.
    PoznámkyOponent Tomáš Siviček. Ved. práce Libor Měsíček
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0
    Dal.odpovědnost Siviček, Tomáš (oponent)
    Měsíček, Libor, jr. (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesladigitální marketing marketingová strategie online marketing sociální sítě PPC reklamní kampaň SEO Digital marketing marketing strategy online marketing social media PPC ads SEO
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00196280
    Druh dok.Vysokoškolské práce

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.