Počet záznamů: 1  

Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna

  1. DA 15907
    Kroupová, Dita, 2001-
    Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna / Dita Kroupová. -- 2024. -- 58 listů : grafy. -- Oponent Lucie Povolná. -- Vedoucí práce Marek Vokoun. -- Abstrakt: Existuje řada studií a výzkumů, které se zaměřují na marketingové aktivity v odvětví kaváren. Tyto studie se obecně shodují na důležitosti spokojenosti zákazníků a kvality poskytovaných služeb při rozhodování o návštěvě kavárny. Zákazníci se často řídí pozitivními zkušenostmi a doporučeními při výběru místa kam zamířit. Také je známo, že marketingové povědomí a vhodné cílení marketingových aktivit jsou klíčovými faktory při oslovování nových zákazníků. Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových činností kavárny Stará lesovna s cílem přilákat nové zákazníky a zlepšit marketingové povědomí mezi lidmi, kteří kavárnu znají, ale nenavštěvují. Pro dosažení cílů je použita kombinace analýzy marketingového mixu kavárny, analýzy trhu a konkurence. To umožní poskytnout přehled o kavárně a také ji porovnat s konkurencí. V rámci výzkumu bude provedena analýza zákaznické spokojenosti pomocí dotazníkových šetření. Dotazníky budou sloužit k zjištění důvodů, proč potenciální zákazníci dosud kavárnu nenavštívili, a také k získání náhledu na současnou spokojenost stávajících zákazníků. Tato práce přináší kavárně komplexní analýzy marketingových činností, kde nejzásadnější se stala strategie word-of-mouth, neboli ústní předávání informací mezi známými. Analýza zákaznické spokojenosti prokázala vysoké hodnocení kvality služeb prováděných kavárnou. Dále také přispěla k pochopení důvodů, proč potenciální zákazníci dosud kavárnu nenavštívili.. -- Abstrakt: There is a range of studies and research focusing on marketing activities in the coffee shop industry. These studies generally agree on the importance of customer satisfaction and the quality of services provided when making decisions about visiting a coffee shop. Customers often rely on positive experiences and recommendations when choosing a place to go. It is also known that marketing awareness and appropriate targeting of marketing activities are key factors in reaching new customers. This bachelor's thesis focuses on analyzing the marketing activities of the café 'Stará lesovna' with the aim of attracting new customers and improving marketing awareness among people who are familiar with the café but do not visit it. To achieve the goals, a combination of analyzing the café's marketing mix, market analysis, and competition analysis will be used. This will provide an overview of the café and compare it with competitors. As part of the research, an analysis of customer satisfaction will be conducted using questionnaire surveys. The questionnaires will serve to determine the reasons why potential customers have not yet visited the café, as well as to gain insight into the current satisfaction of existing customers. This work will provide the café with a comprehensive analysis of its marketing activities. The analysis of customer satisfaction will contribute to understanding the reasons why potential customers have not yet visited the café and will enable the identification of target groups for more precise targeting of marketing activities.
    Povolná, Lucie. Vokoun, Marek. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    marketingový management. spotřebitelská politika. Marketingový mix. marketingová strategie. zákaznická spokojenost. Marketing mix. marketing strategies. customer satisfaction. bakalářské práce
    658.8:005. 366.54. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.