Počet záznamů: 1  

B2B research and managerial relevance

  1. EK 1189
    B2B
    B2B research and managerial relevance / guest editors: Lars-Johan Åge and Cecilia Anna Cederlund. -- [Bradford] : Emerald, 2014. -- 1 online zdroj (strany 561-652). -- (Journal of Business and Industrial Marketing, ISSN 0885-8624 ; Volume 29, Number 7/8). -- KNIHA JE K DISPOZICI V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!. -- ISBN : 9781784414849 (v knize neuvedeno ; e-book) ISBN (chybné) 9781784414832.
    Åge, Lars-Johan. Cederlund, Cecilia Anna
    marketing. průmyslový marketing. marketingový výzkum. elektronické knihy
    339.138. 658.8. 658.849.2. 658.8:005.52. (0.034.2:08)
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.