Počet záznamů: 1
Faktory návštěvnosti rekreačního střediska
Údaje o názvu Faktory návštěvnosti rekreačního střediska / Michaela Horčičková Osobní jméno Horčičková, Michaela, (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 56 stran : barevné ilustrace, grafy Poznámky Vedoucí práce Michaela Jánská. Oponent Eliška Nacházelová Abstrakt Spokojenost zákazníka je jedním ze základních pilířů úspěchu podniku. Zákazník před příjezdem do ubytovacího zařízení očekává určitou úroveň služeb, kterou si přeje obdržet. Tato očekávaná kvalita poskytovaných služeb je ovlivněna dílčími faktory spokojenosti. Vývoj míry kvality služeb je impulsem pro neustálé zlepšování konkurenčního postavení podniku. Z toho důvodu je důležité poznat, ve kterých oblastech poskytování služeb kemp zaostává a kde existuje prostor na zlepšení služeb. Tato bakalářská práce se zabývá faktory spokojenosti, které jsou pro návštěvníky při výběru ubytovacího zařízení důležité a také do jaké míry jsou s těmito faktory spokojení v Autokempu Slunce Žandov. Turistika spojená s kempováním představuje rostoucí část celkového cestovního ruchu. Přesto je tato forma cestovního ruchu dosud výzkumem cestovního ruchu a hotelnictví spíše opomíjena. Cílem bakalářské práce je případné odhalení existence prostoru ke zlepšení a následné navržení doporučení, které by mělo vést ke zkvalitnění poskytovaných služeb a tím i zvýšení spokojenosti návštěvníků. Výzkum byl realizován pomocí dotazníkového šetření, které proběhlo v Autokempu Slunce Žandov mezi hosty ve věku od 18 let. Dotazníkové šetření bylo vyhodnoceno pomocí popisné statistiky, jednovýběrového testu, analýzy významu-výkonu (IPA), testu Anova a testu nezávislosti. Přidanou hodnotou této práce bude obsáhlejší zpětná vazba pro vedení kempu, které bude mít dostatečné výsledky o důležitosti a míře spokojenosti zákazníků s jednotlivými faktory spokojenosti. Přínosem také jsou doporučení, které přispívají ke zvýšení kvality služeb, spokojenosti zákazníků a návštěvnosti autokempu Slunce Žandov. Customer satisfaction is one of the basic pillars of a company's success. Before arriving at the accommodation facility, the customer expects a certain level of service that he wishes to receive. This expected quality of provided services is influenced by partial factors of satisfaction. The development of the level of service quality is an impulse for the continuous improvement of the company's competitive position. For this reason, it is important to know in which areas of service provision the camp is lagging behind and where there is room for improving services. This bachelor thesis deals with satisfaction factors that are important for visitors when choosing an accommodation facility and also to what extent they are satisfied with these factors in the Aurocamp Slunce Žandov. Camping tourism represents a growing part of the overall tourism industry. Despite this fact, this form of tourism has so far been rather neglected by tourism and hospitality research. The aim of the bachelor's thesis is to reveal the existence of space for improvement and subsequent design of recommendations that should lead to improved services and thus increase visitor satisfaction. The research was carried out using a questionnaire survey, which took place at the Slunce Žandov Autocamp among guests aged 18 and over. The questionnaire survey was evaluated using descriptive statistics, a single-sample test, a significance-performance analysis (IPA), an Anova test, and an independence test. The added value of this work will be more comprehensive feedback for the camp management, which will have sufficient results on the importance and level of customer satisfaction with individual satisfaction factors. There are presented recommendations that contribute to increasing the quality of services, customer satisfaction and the Slunce Žandov Autocamp customer attendance. Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Nacházelová, Eliška, 1994- (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla klastrová politika * konkurenceschopnost * služby cestovního ruchu Předmět.hesla analýza významu-výkonu * kempování * kvalita služeb * atributy kempu * spokojenost hostů * importance-performence analysis * camping * quality of service * camp attributes * guest satisfaction Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 330.5+338 - Národní hospodářství a hospodářská politika MDT 338.246.028:005.71-025.27 * 005.332.4 * 339.137.2 * 338.488 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187701 Druh dok. Vysokoškolské práce 
Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 13893 3300713893 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1