Počet záznamů: 1
Podnětné prostředí ve třídě Začít spolu jako jedna z podmínek individualizace
- DA 13808
Rubešová, Zuzana, 1995-
Podnětné prostředí ve třídě Začít spolu jako jedna z podmínek individualizace / Zuzana Rubešová. -- 2021. -- 47 listů, 15 nečíslovaných listů příloh : grafy. -- Vedoucí práce Jaroslav Říčan. -- Oponent Martin Černý. -- Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na program Začít spolu v praxi mateřských škol. V teoretické části seznamuje blíže s programem Začít spolu, jeho teoretickými východisky a principy, a to především ve spojitosti s mateřskými školami. Dále se zabývá podnětným prostředím jako jedné z podmínek individualizace. Odpovídá na otázky, co tyto pojmy znamenají, jak vypadá podnětné prostředí a jakou roli v těchto procesech má pedagog. Praktická část je zaměřena na práci učitelů v mateřských školách s programem Začít spolu. Zjišťuje, jak učitelé využívají podnětné prostředí pro proces individualizace. Pro výzkum byly vybrány dané rámce kvality a jejich naplňování učiteli je zkoumáno pomocí dotazníkového šetření.. -- Abstrakt: The bachelor thesis is focused on the program called Step by Step in the practice of kindergartens, The theoretical part introduces the program Step by Step, its theoretical background and principles, especially in connection with kindergartens. The thesis also deals with the stimulating environment as one of the conditions for individualization. It answers the questions of what these subjects mean, what the stimulating environment looks like and what role the teacher has in these processes. The practical part focuses on the teachers' work in kindergartens with the Step by Step program. Finds out how teachers use the stimulation environment for the process of individualization. The given quality frameworks were selected for the research and their fulfillment by the teachers is examined by means of a questionnaire survey.
Říčan, Jaroslav. Černý, Martin. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
individualizovaná výuka. podpůrná opatření (vzdělávání). předškolní výchova. program Začít spolu. předškolní vzdělávání. individualizace. podnětné prostředí. role pedagoga. program Step by step. preschool education. individualization. stimulating environment. role of the teacher. bakalářské práce
37.091.12-027.521. 37.04. 373.2. (043)378.22
Počet záznamů: 1