Počet záznamů: 1  

Discourse analysis of the clickbait techniques in the internet media published in the English language

  1. Údaje o názvuDiscourse analysis of the clickbait techniques in the internet media published in the English language Jan Veselý
    Souběž.n.Diskurzivní analýza techniky clickbait v anglicky psaných internetových mediích
    Osobní jméno Veselý, Jan, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis81 listů + 1 DVD
    PoznámkyVedoucí práce Kateřina Šteklová. Oponent Christoph Haase. Název a text práce v anglickém jazyce
    AbstraktTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu takzvaného clickbait v anglicky psaných internetových médiích. Cílem této práce je konceptualizace technik clickbait založená na kvalitativní a kvantitativní analýze nadpisů shromážděným z vybraných webových stránek. Tato práce navíc představuje dva nové koncepty v analýze clickbait: Viralitu a Atraktivitu - prvky, které ovlivňují způsob, jakým je clickbait prezentován čtenáři. Teoretická část obsahuje obecné informace o tvorbě clickbait, četnost použití a také roli v médiích a společnosti. Pojmy Viralita a Atraktivita jsou také představeny a vysvětleny. Praktická část se sestává ze sběru dat pro výzkum a také kvalitativní a kvantitativní analýzi těchto dat. Zpracovaná data umožní ustanovení základního konceptu clickbait, který je představen v závěrečné sekci praktické části.
    This bachelor thesis focuses on the analysis of the so-called "clickbait" phenomenon in written internet media published in English. The goal of this thesis is to conceptualize clickbait techniques based on quantitative and qualitative analysis of the headline samples collected from selected websites. Furthermore this thesis presents new concepts in clickbait analysis: Virality and Attractivity - features, which influence the way clickbait is presented to the reader. The theoretical part provides readers with general information about clickbait's production, frequency of use as well as the role of clickbait in the media and society. Concepts of Virality and Attractivity are also presented and explained. The practical part consists of the process of collecting data for the research as well as quantitative and qualitative analysis of obtained data. The processed data then allows for establishing the concept of clickbait, which is presented at the end of the theoretical part.
    Dal.odpovědnost Šteklová, Kateřina (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Haase, Christoph (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra anglistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla angličtina * internet * lingvistika
    Předmět.hesla clickbait * viralita * atraktivita * virality * attractivity
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt811.111 - Angličtina
    MDT811.111 * 004.738.5 * 81'1 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184348
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 120383300712038sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.