Počet záznamů: 1
Možnosti interpretace současné české prózy v literární výchově na střední škole: díla J. Hájíčka, J. Topola a K. Tučkové
- DA 11932
Eliášová, Kateřina, 1994-
Možnosti interpretace současné české prózy v literární výchově na střední škole: díla J. Hájíčka, J. Topola a K. Tučkové / Kateřina Eliášová. -- 2019. -- 64 listů. -- Vedoucí práce Václav Jindráček. -- Oponent Ondřej Hník. -- Abstrakt: Cílem diplomové práce je zasazení vybraných českých autorů do kontextu literární historie v hodinách literární výchovy na středních školách. Teoretická část diplomové práce nastiňuje problematiku současné česky psané literatury, dále se věnuje intepretaci vybraných děl autorů Kateřiny Tučkové, Jiřího Hájíčka a Jáchyma Topola. Zároveň sleduje a porovnává žánrové rysy, formu vyprávění, společné motivy vybraných děl. Praktická část diplomové práce se věnuje výhradně návrhům modelových hodin ve výuce literární výchovy na střední škole a následné realizaci.. -- Abstrakt: The aim of this thesis is to place chosen Czech writers in the context of literary history at secondary school literature lessons. The theoretical part outlines problems of Czech contemporary literature and after that it deals with interpretation of chosen works by Kateřina Tučková, Jiří Hájíček and Jáchym Topol. It also observes and compares genre features, narrative forms and common motives of the chosen books. The practical part is focused on models and implementation of particular lesson plans useful for teaching literature at secondary schools.
Jindráček, Václav. Hník, Ondřej. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
literární výchova. česká próza. Kateřina Tučková. Jiří Hájíček. Jáchym Topol. možnosti interpretace děl. historické události. possibilities of interpreting literary works. historical events. literary education. diplomové práce
82:37.016. 821.162.3-3. (043)378.2
Počet záznamů: 1