Počet záznamů: 1  

Merchandising a jeho vliv na nákupní chování

  1. Údaje o názvuMerchandising a jeho vliv na nákupní chování / Jiřina Švecová
    Osobní jméno Picková, Jiřina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2019
    Fyz.popis65 stran : ilustrace, grafy
    PoznámkyOponent Libor Měsíček. Vedoucí práce Kateřina Kovářová
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019
    Dal.odpovědnost Měsíček, Libor, jr. (oponent)
    Kovářová, Kateřina (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla spotřebitelské chování * maloobchod
    Předmět.heslanákupní chování vizuální merchandising zákazník spotřebitel zboží Retail shopping behavior visual merchandising customer consumer range of products
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT366.1 * 339.37 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179472
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 111433300711143sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.