Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace ve firmě Sádrokartony Šusta

  1. Údaje o názvuMarketingová komunikace ve firmě Sádrokartony Šusta / Nikola Lešková
    Osobní jméno Lešková, Nikola, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis58 stran : barevné ilustrace, grafy
    PoznámkyOponent Jan Černý. Vedoucí práce Michaela Jánská
    AbstraktTato bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace firmy Sádrokartony Šusta, která působí na průmyslovém trhu, v odvětví stavebnictví. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké je povědomí obyvatel města Děčín o firmě Sádrokartony Šusta a navrhnout doporučení na změnu marketingové komunikace, která by mohla vést k získání většího počtu zákazníků. Dalším cílem práce je zjistit, zda existuje vztah mezi způsobem výběru firmy, která nabízí služby v odvětví stavebnictví a věkem zákazníka. Stanovených cílů je dosaženo prostřednictvím analýzy prostředí a dotazníkového šetření, kdy data jsou vyhodnocena kvantitativní metodou pomocí testu nezávislosti. Z výsledků je patrné, že existuje slabý vztah mezi věkem zákazníka a jeho vnímáním jednotlivých komunikačních nástrojů. Firmě je po zvážení všech faktorů jednotlivých doporučení navržena úprava webových stránek s optimalizací uživatelského rozhraní webu pro mobilní zařízení a tvorba profilu na sociální síti.
    This bachelor thesis deals with the topic of marketing communication of the company Sádrokartony Šusta which operates in the industrial market, the construction industry. The goal of the thesis is to find out how people in Decin are aware about the company Sádrokartony Šusta and suggest a recommendation for change of marketing communication which could lead to the acquire more customers. Another goal of the thesis is to find out if there is a relation between the way of choosing a company that offers services in the construction industry and the age of the customer. The set goals are achieved by a analysis of of opportunities and threats and questionnaire survey and the data were evaluated by a quantitative method using the test of independence. The results show that there is some relation between customer age and perception of each communication tool. After considering all of the recommendations,to the company is suggested to modify the website to optimize the web user interface for mobile devices and create a social network profile.
    Dal.odpovědnost Černý, Jan (oponent)
    Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla průmyslový marketing * marketingová komunikace
    Předmět.hesla komunikační mix * propagace * komunikace se zákazníkem * marketing ve stavebním průmyslu * industrial marketing * marketing communication * communication mix * promotion * communication with the customer * marketing in the construction industry
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.849.2 * 658.8:316.77 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00179379
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 112173300711217sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.