Počet záznamů: 1
Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu
Údaje o názvu Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu / Martina Šlechtová Osobní jméno Šlechtová, Martina, (autor diplomové práce nebo disertace) Vytvoření/vznik 2019 Fyz.popis 64 stran, 9 nečíslovaných stran příloh : ilustrace, grafy, schémata + 1 CD Poznámky Vedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Petr Houdek Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019 Dal.odpovědnost Žambochová, Marta (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Houdek, Petr (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky Předmět.hesla potraviny segmentace rozhodnutí zákazníka grocery segmentation customer decisions Forma, žánr diplomové práce Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.346 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181922 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 11135 3300711135 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1