Počet záznamů: 1
Intelektuální stimulace v MŠ
Údaje o názvu Intelektuální stimulace v MŠ / Vlasta Žornová Osobní jméno Žornová, Vlasta, (autor diplomové práce nebo disertace) Fyz.popis 70 listů : barevné ilustrace Poznámky Oponent Eva Mrázová. Vedoucí práce Marie Bunešová Abstrakt Předkládaná bakalářská práce s názvem "Intelektuální stimulace v MŠ" se věnuje problematice podněcování dětí v mateřské škole k vyšším výkonům v oblasti myšlení a poznávání. Je zaměřena na systém učení NTC, problematiku důležitosti navýšení znalostí u pedagogů v mateřské škole v oblasti nervové soustavy a s ní spojených životních pochodů uvnitř organizmu, ale i na kvalitu přenosu zmíněných znalostí a způsobu při práci s dětmi v období, kdy dochází k zásadnímu rozvoji myšlení a chápání důležitých souvislostí a vztahů. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První, teoretická část se v subkapitolách věnuje nadání a talentu, projektu Mensa NTC Learning, školské legislativě i věkovým zvláštnostem dětí, v obecné rovině. Druhá, praktická část je koncipována jako šetření při různých činnostech, rozvíjející kognitivní funkce dítěte. Jejím cílem je poskytnout veřejnosti, rodičům, informaci o zkušenostech využití metody NTC, která zvyšuje intelektový potenciál všech zapojených dětí. Na závěr jsou shrnuty zjištěné skutečnosti a prezentovány odpovědi na otázky o tomto tématu. The presented bachelor thesis with the title "Intellectual stimulation in the kindergarten" is devoted to the issue of encouraging children in the kindergarden to higher performance in thinking and learning. It is focused on the NTC learning system, the importance of increasing the knowledges of Kindergarden teachers in the area of the nervous system and related life processes within the body, but also on the quality of the mentioned knowledge and the way of working with children in the period when thinking is crucial and understanding important connections and relationships. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first, the theoretical part of the subchapters deals with gift and talent, the Mensa NTC Learning project, school legislation and the age specificities of children, in general. The second, practical part is conceived as an investigation into various activities, developing the cognitive function of the child. Its aim is to provide the public, parents, the information about the experience of using the NTC method, which increases the intellectual potential of all involved children. In conclusion, the findings are summarized and answers to questions about this topic are presented. Dal.odpovědnost Mrázová, Eva (oponent)
Bunešová, Marie (vedoucí diplomové práce nebo disertace)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla výchova a vzdělávání * děti předškolního věku Předmět.hesla nadání * specifická cvičení * pre-school age * talent * specific exercises Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 37.0 * 376 * 316.346.32-053.4 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00180448 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 11070 3300711070 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1