Počet záznamů: 1  

Intelektuální stimulace v MŠ

  1. DA 11070
    Žornová, Vlasta, 1981-
    Intelektuální stimulace v MŠ / Vlasta Žornová. -- 2019. -- 70 listů : barevné ilustrace. -- Oponent Eva Mrázová. -- Vedoucí práce Marie Bunešová. -- Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce s názvem "Intelektuální stimulace v MŠ" se věnuje problematice podněcování dětí v mateřské škole k vyšším výkonům v oblasti myšlení a poznávání. Je zaměřena na systém učení NTC, problematiku důležitosti navýšení znalostí u pedagogů v mateřské škole v oblasti nervové soustavy a s ní spojených životních pochodů uvnitř organizmu, ale i na kvalitu přenosu zmíněných znalostí a způsobu při práci s dětmi v období, kdy dochází k zásadnímu rozvoji myšlení a chápání důležitých souvislostí a vztahů. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První, teoretická část se v subkapitolách věnuje nadání a talentu, projektu Mensa NTC Learning, školské legislativě i věkovým zvláštnostem dětí, v obecné rovině. Druhá, praktická část je koncipována jako šetření při různých činnostech, rozvíjející kognitivní funkce dítěte. Jejím cílem je poskytnout veřejnosti, rodičům, informaci o zkušenostech využití metody NTC, která zvyšuje intelektový potenciál všech zapojených dětí. Na závěr jsou shrnuty zjištěné skutečnosti a prezentovány odpovědi na otázky o tomto tématu.. -- Abstrakt: The presented bachelor thesis with the title "Intellectual stimulation in the kindergarten" is devoted to the issue of encouraging children in the kindergarden to higher performance in thinking and learning. It is focused on the NTC learning system, the importance of increasing the knowledges of Kindergarden teachers in the area of the nervous system and related life processes within the body, but also on the quality of the mentioned knowledge and the way of working with children in the period when thinking is crucial and understanding important connections and relationships. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first, the theoretical part of the subchapters deals with gift and talent, the Mensa NTC Learning project, school legislation and the age specificities of children, in general. The second, practical part is conceived as an investigation into various activities, developing the cognitive function of the child. Its aim is to provide the public, parents, the information about the experience of using the NTC method, which increases the intellectual potential of all involved children. In conclusion, the findings are summarized and answers to questions about this topic are presented.
    Mrázová, Eva. Bunešová, Marie. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    výchova a vzdělávání. děti předškolního věku. nadání. specifická cvičení. pre-school age. talent. specific exercises. bakalářské práce
    37.0. 376. 316.346.32-053.4. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.